vrijdag, maart 31, 2006

Watervallen en Brasil aka Luukie gaat naar huis

De laatste post vanuit Zuid Amerika. Maandag ben ik er weer, maar toch nog ff lekker typen.

Duuuuuuuuuuus. Ja afgelopen weekend doorgebracht met openhangende mond. Iguazu watervallen. echt ongelofelijk mooi, 250 watervallen allemaal 70 meter hoog. En wie stond daar onder te douchen?? Luukas Jan Mulder! fucking vet. Zo mooi, jammer dat de camera er niet meer was. En oh ja tijdens de wandeling er heen gewoon tropisch fruit van de bomen plukken en eten. Mhmmmm papaya limoen guave, Jammie.

Na Iguazu de bus naar Florianopolis gepakt. En surfers eiland wat wel zo paradijselijk mooi is, witte stranden blauwe zee Cocosnoot met een rietje er in en genieten maar! Gelukkig regende het 2 dagen, maar toch genoten, en gister de laatste braziliaanse zon gepakt.

En nu, ja nu zit ik in Sao Paulo. Een giga stad die ik nog niet helemaal kan omvatten. Kan er mee te maken hebben dat ik de hele nacht niet geslapen heb tijdens een busrit from hell en ik nu moet wachtten op mijn kamer. MAAAr ik klaag niet. Maandag staat er een boterhammetje met hagelslag voor me klaar als ik thuis kom. heb ik in ieder geval iets om naar uit te kijken.