donderdag, maart 16, 2006

Uruguay

Montevideo. En eindelijk rust.

Na 10 dagen Buenos Aires aangekomen. Heerlijk, want Luuk begon een beetje out of control te spinnen. Wat een feest en wat een lol maar na de 8e kater en de ergste schijt beurt uit mijn leven leek me toch verstandig om er vandoor de te gaan. Maar ik denk er nu serieus over om te emigreren.

Oasis concert gezien wat echt geweldig was. Wat een held is Liam Gallagher toch. Een bom arrogantie met een geweldig accent. I am the cock, you are the bullocks... ¡Fock you! Was een van de complimenten die hij zijn toehoorders toe brulde. Maar gelukkig was broeder Noel aanwezig om het muzikale gedeelte te verzorgen. Goeie poep, zeker weten. En na het concert via Jaspers vriendin gratis naar de opening van een of andere club geweest. En wie draaide er in deze club? Nederlands muzikale export product nummer 1 DJ Tiesto! Verguisd door hemmik, aanbeden door Kwast. Maar in het echt toch beter dan ik verwacht had. Maar na zon avond toch redelijk moe. Dus niet de hele set gebleven.

En wat heb ik verder gedaan met mijn tijd? Vrij weinig, veel gefeest, wat Argentijnse Haute couture aangeschaft, en een ticket naar Montevideo gekocht, alwaar ik nu verblijf. Tot nu toe een heel slap aftreksel van Argentinie, maar dat kan ook met de regen te maken. We zullen het morgen merken