woensdag, maart 01, 2006

Stilte na de storm

Zo, ontsnapt uit Sucre. Al rennend en waterbalonnen ontwijkend weer een beetje tot mezelf gekomen. Zo wat ik het gehad met carnaval zeg. Emmers tegelijk tot in het internet café aan toe. Maar nu dus tranquilo in Santa Cruz, na de ergste 15 uur in een bus uit mijn leven een hotel kamer in gedoken en niet meer uitgekomen. Heerlijk hele dag genoten van de kabel tv. Ik was echt gebroken. Maar op dit moment aan het genieten van het Santa Cruz. Aan de rand van de Amazone op en acceptabele hoogte, heerlijk tropisch genieten van vers vruchtensap. Alweer een totaal nieuwe wereld. Maar erg leuk.

Maar al met al kan ik toch wel zeggen dat ik het goede seizoen heb uitgekozen om hier naar Bolivia te komen. Want vanwege het regenseizoen, ja het regent af en toe, is de Trans Chaco highway gesloten, en kan ik dus niet mijn gewenste route door Paraguay vervolgen. Het blijft 1 groot avontuur. Hoewel ik dit soort problemen prefereer boven die FUCKING WATERBALONNEN!