dinsdag, december 06, 2005

Argentijnse Apaten

Als je in Argentinie naar een concert gaat heb je toch wel bepaalde verwachttingen van de show. Helemaal als de lokale trots, en o zo goede band, Babasonicos optreed verwacht je toch iets speciaals. Tsja dat moet toch iets van de latin spirit losbrengen. Dan verwacht je op zijn minst een deinende massa.

Nou waarde mensen dit vooroordeel kan de wereld uitgeholpen worden. Ik heb nog nooit zon gigantische apatisch massa gezien bij zon goed concert, heel vreemd. Maar ja later bleek dat het allemaal Duran Duran fans waren zoals jullie in mijn vorige post hebben kunnen lezen. Misschien had het er ook mee te maken dat er de tweede avond geen alcohol meer geschonken werd. Het gerucht ging namelijk dat er mensen onder de 18 aanwezig waren en die mogen hier geen alchol. Het was me niet opgevallen dat ze hier iets om de wet gaven, maar ja blijkbaar wel.

Verder ben ik nog steeds gigantisch gaar, gister uit eten geweest om het afscheid van Bjorn te vieren, erg gezelig maar wel weer om 4 uur in bed. Dus ik ga zo maar weer tukken




Bah zo terug lezend valt het me wel opĀ“dat mijn laatste posts wel heel erg bagger zijn. Volgende post ga ik weer een beetje leesbaar proberen te maken

1 Comments:

At 08 december, 2005 15:51, Anonymous Anoniem said...

Prepare yourself for chile, daar schijenen de mensen nog apatiser te zijn.. Je hebt mij al aardig jaloers gemaakt met je avonturen, enjoy while it last.
Besos!

 

Een reactie posten

<< Home